passer by since 1st feb 2010

Thursday, May 23, 2013

mari, mari. kita sapu :)



We do not remember days, we remember moments
- Cesare Pavese


assalamualaikum, hai semua :)






kerinduan??? hehehhe. aduh, aku punye mood nak ber-belogging entah ke mana. haha. actually mood tu ada, tapi jari jemari runcing ku nak menaip tu yang bikin malas. boleh eh alasan camtu? haha. kan best kalau kita just cakap then automatik ter-type sendiri. ewah, lemakkk sungguh. memang dasar pem*las! kuikuikui.


anyways, cik puan-cik puan ku sudah semakin membesar. aku? entah nya. pun membesar jugak kut. cis. yang latest ni takde timbang pulak. *tak berani sebenarnya* HAHA. bukan main lah kan orang kata menyusu badan boleh kurus cepat. err, maybe sebab aku menyusu tak cukup gigih ke? alah, lain orang lain lah kut kan. dah badan size gergasi, terima je lah hakikat itu walaupun pahit wahai dokter faryn. iskh. *sob*sob*


dah tak lama lagi nak naik kerja ni. tinggal lagi seminggu lebih je kut. tiba-tiba rasa gelabah pulak. on and off palpitation. yelah, dah lama kut tak buat cser dan seangkatan nya. hopefully, once dah start balik, memory card aku still okey lah. boleh macam ala-ala auto pilot je. zap-zas-zap-zas siap! ecehh. wish me luck ye kawan-kawan sekelian alam :)


cuma aku sedikit risau jugak sebab cik puan azalea ni macam suka ngempeng. especially sekarang ni. makin menjadi-jadi. macam tau-tau pulak mama dia dah nak mula kerja. kalau nak tidur memang kena bagi habuan baru nak tidur. kalau tak, menangis jerit-jerit yang kadang tu sampai serak suara/hilang suara ok. padahal, bukannya dia nyusu pun. sebab sebelum tu dah puas nyusu. just nak mengempeng. any tips kawan-kawan? aku try jugak bagi puting (pacifier), tapi memang takde harapan lah. habis di-juih nya. syg siap buat dialog "aku tidak tertipu" lagi bila tengok azalea dok menjuih. sila imagine apabila dokter faryn sudah mula ber-oncall bagai nanti. errr.


that is my real concern now. 


other than that. so far soooo good :)


oh btw, sejak dah ber-bibik ni. bukan main berasap dapur aku. hahahha. tu yang bukan main excited bagai menge-post gambar dekat Instagram/facebook. wei, bukan senang tau dokter faryn nak menggodek memasak di dapur hari-hari tau. sampai aku tengok muka syg macam dah montel sikit. HAHAHA. okey, syg pun notice okey. terus buat stretching non stop :P.


ni dah naik kerja kang, insya ALLAH akan diteruskan. jimat! dah ada bibik tolong, boleh lah aku balik kerja main campak-campak je. i like! :)














cik puan curly fries sekarang bukan main over-protective dekat adik dia. pastu asyik nak kiss je. hehhe. tapi kadang-kadang tu ada jugak berebut benda dengan adik. haih la anak mama yang clever girl sorang ni.    :) takpe lah. mama doakan bila dah besar nanti, aina and azalea jadi close dan kamceng macam mama dengan mak ngah ye hehehhe. senang nak gossip. and dont worry. mama pun akan join gossip whatsapp group korang nanti. kuang, kuang, kuang. HAHHA. seboleh-boleh je dokter faryn ni kan. :D





haaa... seksi tak saya. hahaha. dah boleh agak dah komen-komen yang bakal mendatang lepas tengok gambar seksi azalea ni. hehehhe :P kita tunggu dan lihat ye. 


and last but not least. nak jugak letak gambar ni. 





I KNOW!! she's such a big gurl now kan? huuuuu :') sekejap nya lah masa berlalu. semoga anak-anak mama membesar menjadi anak yang solehah, berjaya di dunia dan di akhirat. ameen. insya ALLAH. *nangis*


okey, nanti gossip lagi. ciao!



 
*If you're looking for Premium Beautiful corset & interested to learn about the business opportunity with Premium Beautiful, Do contact me and book your appointments today! 012-7002164*





11 comments:

  1. Ko x amik cuti 3bln ke faryn? Biasalah mcm tulah perasaan bila back to work. Tp dh ada bibik baguslah blh tlg jg anak2 time oncall tu. Good luck dr. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3bulan la tu aku cuti sue. Cam kjap sgt ek? Hehehe

      Delete
  2. Ha.. Dah 3bln ke?. Kejap betul.

    ReplyDelete
  3. faryn sama la kt..bb suka mengempeng je.. mmg bdk bf ni xsuka puting.. igt lg g outstation semlm ari tu xtdo en hubby sbb bb dok cr puting original nk tdo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni aku dah cuba dengan bersungguh-sungguh nak jugak lah dia try puting tu. tapi kejap je dah ptuih. hehehe. tapi rasanya should be okay kut. harap dipermudahkan. insya ALLAH :)

      Delete
  4. Dua dua chumelll...
    Bila lah auntie nak jumpa u ols ni.hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula pasal! banyak aje halangan wehh.. takpe ada jodoh kita ketemu ok beb :)

      Delete
  5. dr pengalaman aku ada beza weh bf dgn tak... bb 2nd aku dlu... kejap je dpt bf... lps tu tummyku tak terjaga... trus kene order PB dr ko... hahaha... p/s: weh tokey PB... takkan tak dpt bodyshape balik kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodyshape of course lah dah back to pre-pregnancy state. cuma nafsu makan menjadi2 tu yang nak kurus tu memang takda harapan. hahaha.
      btw, ckp pasal PB, aku baru teringat. boleh ko pos balik PB bra yang salah size dulu tu? kang aku byr lik kos pos :)

      Delete
    2. weh aku igt PB bra yg terover saiz tu ko bg complimentary memandangkan aku terpaksa tunggu 10bln utk dpt replacement... aku sampai dh segan nak menuntut... sib baik aku tak passing kat mak aku lg... huhuhuhu...
      this weekend aku turun melaka... bleh passing sendiri kat ko...

      Delete

Thanks for reading. come again!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...