passer by since 1st feb 2010

Thursday, January 15, 2015

6 years anniversary!



"The best man you'll ever have isn't the best looking, the funniest or the richest. He's the one that makes you feel gorgeous, hilarious, and like a million dollars. He makes sure you know he loves you."
-ilovemylsi.com



assalamualaikum, hai semua :)


oh man. aku ni dah start balik kejap timbul kejap hilang. hahahha. hangat-hangat taik ayam sungguh. pftt. ni pun tiba-tiba semangat sebab dah bawak laptop ke klinik.


kuang3.





comel kan. hahahha. ikut kan hati aku nak rembat iMac sebijik letak dekat situ. tapi mcm mengada lah kan. lepas tu, memang super membazir lah. lagipun laptop syg tu (not mine) tersadai jek dekat rumah kluang. so daripada jadi besi buruk, baik lah digunakan dengan penuh kasih sayang oleh dokter faryn. boleh la jadi peneman di kala kesunyian. ecehhh.  :)


dah pomen-pomen, bgtau la dekat syg,








wah, wahhh. cepat je dia nak berbisnes pulak dengan kita. hahahha. tak baik tau, charged kat bini sendiri. kui,kui,kui. what's yours is considered mine, what's mine is mine. ngelats. HAHA.



anyway, this month (January) is our anniversary month. dokter faryn masih dalam mood angau-angau cloud nine lagi ni. 6 wonderful years, not bad eh. and counting insya ALLAH. pernah lah dulu-dulu masa awal-awal kahwin, dengar orang bercerita, they said, the first 3 years is the hardest. if u can survive the first five years of your marriage, your marriage will be just fine long after that. really? how true is this?


emm.
insya ALLAH amin.


tapi realiti nya, semua nya kuasa ALLAH kan. dan of course semua nya milik ALLAH. Dia berhak beri, dan kita jangan sesekali lupa, yang Dia jugak berhak untuk tarik balik segala nikmat bila-bila dengan sekelip mata je. sebab tu kadang tu bila aku dah start nak lupa diri, merungut sana sini, mengeluh tak cukup itu ini, nak komen nak emo bagai, aku flashback balik segala nikmat yang ALLAH pinjamkan kat aku. bila dikenang-kenang balik, rasa nak menangis pun ada. entah apa hal aku nak kecoh dengan benda yang tak dikecapi, padahal yang dah dikecapi dan sedang dikecapi superrr banyakkk dahh kut. astaghfirullah..


bersyukur lah faryn oi.
semua orang ada bahagian masing-masing.






09.01.09 - 09.01.15
i am farrrrrrr from perfect, thank you syg for accepting my flaws and imperfections. 
my husband may not be perfect, but he is perfect for me. 
HAPPY 6th ANNIVERSARY for us syg :) LUSM tau.



aku acah-acah tipu je bila aku bagitahu syg aku tak minat pandora bila syg tanya dulu-dulu. sebab bebiras & in laws kebanyakkan nya ber-pandora. tengok sekali macam biasa-biasa je perasaan tu. takdelah macam nak beriya sangat nak ber-pandora bagai. lagipun kononnya mentaliti aku masa tu, baik spend dekat emas. boleh jadi macam investment kan. err.


tapi entah ape hal, seminggu dua before anniversary tu, aku asyik duk mengusya instagram Pandora & official website Pandora , pergh. lawa lawa nyeeee mak aihhh. terus jatuh cinta. yang paling buatkan aku syok habis tu, sebab bila aku dah kaji-kaji (well, aku kan kalau nak something memang buat kajian kuikui) , special nya Pandora ni sebab kita boleh create our story dengan charms dia yang super gorgeous.











then TADAAAA! rasa nak nangis tau bila dapat.. adoi. sebab sangat gorgeous. tak tipuuuuuuu. dan of course lah sempena anniversary memang charms lovey dovey lah okey. tq tq sangat syg. hhehhe. cuma problem nya, yang aku perasan dekat manusia-manusia yang dah terjebak ber-pandora ni, nanti dia macam addicted huhu. gigih lah weh nak memenuhkan bracelet tu. dan bracelet-bracelet yang seterusnya. hahahahahhhahhabislahhhhh kauuuu. hihi.


dan sekarang tengah berangan nak tunggu syg bagi i charm yang ni pulak,






sangat simbolik okey. mudah-mudahaaaannnn. aminnnn hehehehhe. tapi projek ni kena tunggu 2016 onwards la kut. hehehe :)


sape lagi yang gigih ber-pandora kat sini? ceciterrrrrrr :)



writing @ 0926hrs.

4 comments:

  1. Happy anniversary doc n doc ;) sempat nak jual laptop dgn bini kannnn. Dan dan bgtahu harga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe. tq sayang! tau takpe. siap nak jual kat kite pulak. hahahha

      Delete
  2. happy anniversary farhana..aku lom terjebak lagi ngan pandora..nak masuk kedai dia pon ala2 segan lagi..kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak mula masuk memang segan lily. tapi bila dah mula masuk, memang tak segan dah nak duduk berejam kat situ duk telek lama-lama. hahahahha.

      Delete

Thanks for reading. come again!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...