passer by since 1st feb 2010

Thursday, September 23, 2021

Manfaat Hibah Takaful Mampu Milik


assalamualaikum, hai semua.

ingat lagi ke kat dokterfaryn 😊 hahahha. gile lama tak berblogging. taktau followers semua masih active ke tak active. tetiba terkenang blog bila busy buat poster untuk my FB page. semua mohon support sket dokterfaryn okay. 

rajin-rajin follow rapat-rapat & like my facebook page okay


insya ALLAH i will try my best to share more about takaful & health related stuffs.

setelah 3 years plus berkecimpung dalam bidang takaful, baru sekarang aku fikir aku nak all out. so many kejadian recently yang memang menjentik-jentik jiwa dan sanubari ni huhuh. kenalan aku baru kehilangan suami. suami sihat guys, in his late thirties tak pernah masuk hospital untuk sakit-sakit yang serius. tup-tup sakit dada, admitted and passed away not long after that. meninggalkan seorang isteri & 4 orang anak. semua masih sekolah.

okay sedih.

eh, macam-macam lg kejadian lah. aku ni memang ratu air mata yang mmg manjang nak bergenang memikir. satu malam tak dpt tidur terkenang nasib isteri & anak-anak yang kehilangan tempat bergantung. sentap weh. so my new mission starting from this day onwards, aku nak try educate sebanyak-banyak manusia tentang kepentingan takaful ni.

dan korang-korang pun please do not hesitate to ask me about anything okay. FREE QUOTATIONS and FREE CONSULTATIONS at all time. for everybodeyyyhhh okayy :)

bole klik je sini. 

 




 

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading. come again!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...