passer by since 1st feb 2010

Wednesday, May 13, 2015

BONIA Sling Bag For SALE!!


PRELOVED. RELOVED


assalamualaikum, hai semua :)


hari ini kita buat jualan lelong ye kawan-kawan sekelian alam. hihi. almaklom lah kan, dokterfaryn kan baru berhijrah rumah. so macam-macam kejadah yang aku jumpa ada dalam koleksi peribadi yang aku sendiri pun dah tak ingat akan kewujudan nya. hihi.


so aku nak let go my once-very-much-in-love-with sling bag


jemput tengok ye. and kalau berkenan tu cepat-cepat zass de zuss gua ok. ni memang barang baik punye, authentic ye. kalau lah kan korang meragui ketulenan dan keaslian ini bag. sedih aku kalau ada yang bersangkaan begitu. hehehhe. say no to fake ok. :)


BONIA SLING BAG
RM 100





BONIA Sling Bag. 
super gorgeous i must say. Preloved excellent condition tau. plis la tengok lah siapa yang jaga. hehhe.
size 23cm x 23cm plus minus lah. 
comes with detachable leather long shoulder strap 114cm (adjustable ikut citarasa)






ni logo belah poket depan. tak ke nampak masih berkilauan di situ. takde 360 ke apa ok.






detachable key chain at the side. masih bersinaran bak mentari juge. kalau tak mau key chain tu, boleh detach and jadikan anting-anting. ok aku gurau di situ. hahahha.





top zipper. ada 3 compartment. satu ade zip. dua lagi tu open. boleh letak handphone.





zip masih ketat macam anak dara hihiih. oopss.





ni pandangan belakang. ade compartment dengan zip jugak.


 kesimpulan bag ni cun. sebab tu aku rasa tak sampai nau hati nak biar dia melepek kat dalam closet sebab dah tak pakai sebab selalu guna bag-bag yang lain. oops. so siapa nak ambik berkat dokterfaryn, tolong lah beli beg ni ok. hehehhe. 





ni contoh dokterfaryn menggayakan sling bag ni satu ketika dahulu. jangan siapa siapa berani tanya kenapa aku kurus (sikit) masa tu sebab nanti aku emo. hahahha. 


kawan-kawan sekelian alam kalau berminat, roger-roger la gua ok.

whatsapp : +60127002164
FB msg : faryn farhana
email : faryn_farhana@yahoo.com

boleh jugak cuci-cuci mata dekat instagram jualan langsung barang-barang preloved aku dekat ;

@shop.mywardrobe

tolong war-war kan jugak ek. please please. boleh nego for serious buyer. sebab aku sayang bag ni. hopefully she can find her sweet future owner anytime soon :)






No comments:

Post a Comment

Thanks for reading. come again!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...